~friendz 4ever~

~friendz 4ever~

Wednesday 11 July 2012

nota kecil


maafkan saya diatas kata-kata ini.
saya ikhlas menyayangi kamu..
dan saya memilih kamu untuk menjadi pelengkap hidup saya..
saya harap tiada rahsia antara kita..
saya harap juga agar tiada orang ketiga dlm hubungan kita..
walau sesulit mana masalah yg kita hadapi, saya harap saya dan awak mampu bersabar dan bertahan..
pasti ada hikmah disebaliknya yg kita xtahu..
saya xmahu ada yg bertepuk tgn di atas kesulitan dan kesukaran yg kita hadapi sehingga boleh membawa perbalahan yg besar..
sungguhpun ada, jgn lah merasa tergugat dan mengeluh..
biarlah Allah saja yg tahu bagaimana sakitnya..
maafkan saya tidak mampu menjadi sprt yg kamu harapkan..
tapi, saya belajar untuk menjadi seorang yg lebih baik...

semoga hubungan kita akan terus diredhai dan dirahmati Tuhan..
harap jua kita x mudah mengeluh pd setiap ujian yg diberi..


yg ikhlas, 

kekasihmu

No comments:

Post a Comment