~friendz 4ever~

~friendz 4ever~

Tuesday 3 April 2012

 Assalamualaikum,

Kehadapan bakal suamiku yang aku sayangi,

Jgn dibimbangkan tentang cinta ini, kerana aku akn mencintaimu dengan penuh kasih sayang, kerana aku percaya bahawa Allah itu menciptakan yang terbaik untukku... Aku juga akan menerima segala kekurangan dan kelebihan dirimu, dan kuharapkan bahawa dikau pun begitu dapat menerima diriku seadanya.... Sayang, aku tahu bahawa dikau seorang yg kacak, romantik, dan dapat membimbingku menuju ke jalan yang di redhai oleh Allah..InsyaAllah...

Bakal Suamiku,
Sungguh, aku tahu dikau mempunyai ramai peminat.... hehehe.... tp jgn dikau bimbang kerana aku percaya semua ketentuan Allah ada hikmahnya... sebagaimana Nabi Yusuf.... walaupun ramai yang meminatinya kerana kekacakan, dan kecerdikan yg dimilikinya namun cinta Zulaikha tetap untuk Yusuf..... Bakal suamiku, Tidak kuharapkan kemewahan menghiasi hidupku, yang ku impikan adalah kesederhanaan dalam hidup, dan keredhaan dari yang Maha Esa... sayang, aku tidak sehebat Siti Hajar dan setianya Zulaikha, banyak kekurangan yang wujud dalam diri ini, kuharapkan dikau sanggup bersama denganku dan menerima segala kekurangan diriku.....

Bakal Suamiku,
Aku akan cuba sedaya upayaku untuk mnjadi isteri yang solehah untukmu, aku akan menjadi penyejuk matamu, penawar hatimu, menjadi isterimu, sahabatmu, dan membantumu di setiap permasalahan yang dihadapi olehmu.... Aku juga akan menghiburkanmu dikala dirimu kesunyian, menghantar kedamaian ke dalam segenap hatimu...... kuharapkn dikau sudi berkongsi segalanya denganku.... semoga kasih sayang kita akan mendapat redha dari Illahi... insyaAllah.....

Sekiranya nanti wujud permasalahan antara kita, aku harapkan kita akan dpt berbincang dari hati ke hati.... Menyelesaikan masalah tanpa ada campur tangan org lain... jangan la selalu mendiamkan saja masalah yang wujud tu... tapi berkongsilah masalah bersama...at least dapat juga kurangkan rasa sakit hati....

Akhir kata, Salam sayang untuk Bakal Suamiku, Semoga kita cpat dpertemukan Jodoh, dan di Ijabkabulkan.... Aminn......  
                                                                                                                                               
 Yang ikhlas menantimu,                                                                                                                                                    
~Bakal Isterimu~

No comments:

Post a Comment