~friendz 4ever~

~friendz 4ever~

Friday 4 May 2012

^_^

~ Untuk seseorang yang telah mencuri hati saya~


Sebenarnya..saya..saya..emm..saya..

Saya suka pada awak.. saya dah jatuh hati pada awak.. saya sayang pada awak.. terima kasih sbb buka pintu hati saya semula awak.. saya xpenah rasa macam nie.. awak buat saya bahagia sangat..

Tapi.. kadang-kadang saya rasa saya xlayak untuk awak.. sbb saya xsempurna.. tapi saya cuba buang jauh-jauh perasaan tu.. saya cuba kuatkan diri saya dan cuba untuk menjadi seorang yang terbaik.. saya xmcm orang lain.. saya ego.. saya garang.. saya suka bt awak marah.. saya degil.. saya keras hati.. kn? saya minta maaf.. tapi itulah diri saya yang sebenar.. saya xnak jd hipokrit depan awak.. tapi, adakah awak boleh terima diri saya seadanya..?? sunnguh! saya sayang awak.. sayang sangat-sangat..! saya cemburu bila awak dengan orang lain.. saya cemburu bila ada orang rapat sangat dengan awak.. kadang- kadang saya pendam.. saya xsuka bagitahu awak..sbb saya mmg xpandai nk luahkan.. saya takut.. takut awak marah saya..dan takut kalau-kalau awak xlayan dgn ape yang saya katakan.. mesti awak fikir lain nanti.. betul x..??

Saya takut bila awak jauh dr saya sbb saya takut untuk kehilangan awak.. alhamdulillah, kita masih bersama.. malah saya xpernah tinggalkan awak.. awak sentiasa dekat dihati saya walaupun kita jarang untuk bersua.. awak.. tolong percaya kan saya.. jangan uji saya banyak-banyak.. saya takut saya xkuat untuk hadapinya.. saya sayang awak sangat-sangat.. percayalah awak.. 

"Ya Allah..kau peliharalah hatiku dan hatinya daripada kekecewaan.. tabahkanlah hati kami agar tabah dalam menghadapi ujian-Mu, Ya Allah.. Amiiin Ya Rabbal Alamiin.."


<3 NFI  <3



No comments:

Post a Comment